sobota, 21 marca 2015

śniadanie po mojemu

Długo zastanawiałam się dzisiaj, na co będę mieć ochotę jutro rano.
Owsianki, jogurty z mussli i omlety są pyszne, ale ile można je jeść :P
Myślałam, myślałam aż w końcu wymyśliłam.. ryż na mleku. Samo przygotowanie
jest banalnie proste, jednakże jak znam siebie (a znam już prawie 25 lat) po porannym treningu nie będę miała cierpliwości, żeby stać pół godziny i patrzeć namiętnie, jak gotuje mi się ryż, no i oczywiście będę potwornie głodna. W związku z tym ugotowałam go dzisiaj a jutro rano będę już tylko zajadać.
Składniki:
1 woreczek (100gramów) brązowego ryżu
szczypta soli
4 rozkruszone tabletki słodziku
(Opcjonalnie) owoce -u mnie maliny i jabłka
300ml mleka 2%
50 ml wody+woda do zagotowania ryżu :P

wykonanie:
Ponieważ jestem fanką prostych i szybkich rozwiązań, mój ryż też taki będzie :)
Najpierw wrzucam ryż do wrzącej, lekko osolonej wody.
Gotuję ok 20 min.
Ryż odcedzam i przekładam do innego garnka, zalewam mlekiem i 50 ml wody. Wrzucam pokruszony słodzik i gotuję jeszcze ok 10 min. Gdy jest lekko ciepły, przekładam całość do miseczki i układam ulubione owoce. Już nie mogę doczekać się rana, kiedy go zjem! : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz