piątek, 20 marca 2015

Omlet czekoladowy

Czekolada na śniadanie!

Ponieważ piątki mam wolne od zajęć na uczelni, mogłam sobie pozwolić na "dumanie" nad śniadaniem.
Po porannym treningu na czczo (rozciąganie i bieganie) miałam ochotę na coś słodkiego, pożywnego i oczywiście zdrowego.
Przede mną pracowity dzień, bo chociaż wolne od szkoły, to mam masę innych obowiązków no i praca magisterska też sama się nie napisze;( 
Żeby porządnie zaspokoić głód wymyśliłam omlet czekoladowy z kakao. Oczywiście dodałam trochę owoców oraz jogurt naturalny, który jest moim "must have" :D .


Składniki:
2 jajka
3 łyżki zmielonych płatków owsianych
szczypta sody
szczypta soli
łyżka ciemnego kakao
łyżka mąki pełnoziarnistej żytniej
2 łyżki jogurtu naturalnego
(opcjonalnie) kawałki gorzkiej czekolady
4 rozgniecione tabletki słodziku

Przygotowanie:
Jajka wbijam do miseczki i porządnie "roztrzepuję"
dodaję pozostałe składniki i wszystko dokładnie mieszam
Całość wylewam na dobrze rozgrzaną patelnię i smażę ok 2 min z każdej strony (pod przykryciem)
i gotowe, smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz