czwartek, 18 czerwca 2015

Fit Ciacho w 3 minuty

Coś dla ducha i dla ciała

Baardzo dawno mnie tu nie było. To z powodu braku czasu, egzaminów, pracy mgr. Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, ale przejdę do sedna sprawy.
Od jakiegoś czasu nie mogę się zebrać do regularnych treningów. Mój organizm nie chce ze mną współpracować tak, jak kiedyś. Nie wiem, czym to jest spowodowane, bo na pewno nie przemęczeniem fizycznym.
Mimo wszystko nadal odżywiam się zdrowo i na cheaty pozwalam sobie nie częściej niż raz na 10 dni.

A teraz do kuchni!
Masz ochotę na coś słodkiego, konkretnego, z węglowodanami, cukrami, nie masz czasu na pichcenie ciast a nie chcesz faszerować się chemią ze sklepu?
ok, Challenge accepted!
Mam dla Ciebie ciasto, które robi się w 3 minuty, nie zawiera cukrów ani węglowodanów prostych, co za tym idzie, możesz je śmiało zjadać na obiad.

Potrzebujemy:
1 jajko
2 łyżki mąki pełnoziarnistej
szczyptę soli
przyprawę korzenną (opcjonalnie)
pół łyżeczki proszku do pieczenia
łyżkę jogurtu naturalnego
miód do smaku
Przygotowanie:
Wszystkie składniki dokładnie łączymy ze sobą. Tak przygotowane ciasto wkładamy do mikrofali na ok 3 minuty. Gdy lekko przestygnie stawiamy kropkę nad 'i'. Ja polałam musem truskawkowym, w końcu trzeba wykorzystywać to, co nasze i sezonowe :) Świetnie się spisze również kakao, ulubiony jogurt czy serek albo bakalie.
Oto moje cudeńko :)



3 komentarze: