środa, 29 kwietnia 2015

Najzdrowsze śniadanie na świecie

Wrzucamy wszystkie wartościowe składniki odżywcze!

Po nocy nasz organizm potrzebuje sygnału do działania i tak jak nam potrzeba głośnego budzika, żeby się obudzić, tak organizm musi dostać solidną dawkę, żeby (najprościej mówiąc) załapać, że sen się skończył i musi się wziąć do pracy w tym również do uruchomienia metabolizmu i spalania kalorii.

Z czego powinno się składać porządne śniadanie?

 Według mnie na pewno z węglowodanów złożonych, dlatego przygotowałam owsiankę.
 (Być może w kieliszku wydaje się być to porcja głodowa, ale użyłam 3/4 szklanki mleka i 1/4 szklanki wody) Po prostu kieliszek był duży, nooo :D
Do owsianki zaserwowałam sobie 2 małe kanapeczki z twarogiem i cynamonem (Cynamon podkręca nam metabolizm).

Przygotowanie owsianki jest tak banalnie proste, że aż wstydzę się pisać sposób wykonania, ale co mi tam  :>
Do gotującego się mleka z wodą wrzuciłam 2 łyżki płatków owsianych i 2 łyżki płatków orkiszowych. Do smaku dodałam 3 tabletki słodziku.
Owsiankę podałam z jabłkiem.




Po takim śniadaniu nie ma innej opcji, poranek musi być udany :) a energii będziemy mieć więcej niż po zwykłych kanapkach :)
Pamiętajcie, inwestujmy w nasze zdrowie, bo w czasach zabójczego kursu Franka to jedyna inwestycja, która się opłaci :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz