piątek, 10 kwietnia 2015

Omlet śniadaniowy

Nic nie zapewnia mi takiej dawki energii, co porządny omlet na początek dnia.
Dawno nie wpadał do mnie na śniadanie, więc zaserwowałam go dzisiaj :)

Składniki:
1 jajko
4 rozkruszone tabletki słodziku
2 łyżki mąki owsianej (płatki owsiane zmielone w młynku do kawy)
siemię lniane (zmielone, dodałam ok 1 łyżeczki, tak dla zdrowia =) )
szczypta soli
pół łyżeczki proszku do pieczenia
jogurt naturalny

Opcjonalnie:
ulubione dodatki- u mnie suszone daktyle, rodzynki i dżem morelowy

jajko roztrzepujemy, dodajemy pozostałe składniki, dokładnie wszystko mieszamy.
Wkładamy do lodówki na ok pół godziny, po tym czasie smażymy na patelni.
Ja nie używałam tłuszczu, omlet smażył się na małym ogniu, na patelni ceramicznej ok 2 min z każdej strony (pod przykryciem)

Gotowy omlet, gdy lekko przestygnie posmarowałam jogurtem naturalnym oraz jak widać "udekorowałam" dodatkami :)
Pycha!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz