środa, 18 marca 2015

Śniadanie mistrzów

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, to wiedzą chyba wszyscy, dlatego warto zadbać o jego wartości odżywcze :D Nie chodzi o to, żeby się "zapchać" i zaspokoić głód na kilka godzin, ważne jest, aby śniadanie dostarczało nam mnóstwo energii.
W tym momencie nasuwa mi się reklama powszechnie znanych ciasteczek. Że niby takie zdrowe, że stopniowo uwalniane są węglowodany. bla bla bla :D Średnio chce mi się w to wierzyć. Jeśli sprawdzimy skład owych "rarytasów", okaże się, że tak naprawdę dostarczamy sobie jedynie zbędne w naszej diecie cukry proste. Jakie jest moje rozwiązanie?
 Proponuję zjeść coś, co dostarczy nam węglowodanów i cukrów złożonych, coś zawierające dużo błonnika pokarmowego a co za tym idzie nasyci nas na kilka godzin.
Moja propozycja jest następująca.....
Dziś na śniadanko "wszamałam" owsiankę z malinami. Nie mogłabym się obyć bez owoców (kocham je na maxa :D) zdecydowałam się na jabłko z cynamonem. Taka propozycja zapewni nam energię na dłuuugie godziny. Uwierzcie mi, sprawdzałam wielokrotnie :> a w dodatku mamy na talerzu porcję witamin!
Zatem zamiast "energetycznych" ciasteczek zajadamy pełnowartościowe owsianki!

2 komentarze:

  1. u mnie owsianka jest prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądry wybór : D najbardziej lubię je za to, że są takie uniwersalne, na słodko, wytrawnie, zawsze super smakują :)

      Usuń