środa, 18 marca 2015

Dzień Dobry! Miło mi Was poznać :)

Na początek chciałabym napisać kilka słów o sobie.
Mam na imię Żaneta, jestem zwykłą dziewczyną z małej miejscowości położonej niedaleko Warszawy.
Kilka lat temu postanowiłam "spróbować" stylu życia preferowanego przez wielu ludzi.
"O co tyle szumu z tym sportem?"- myślałam za każdym razem, gdy widziałam w tv lub realu ludzi aktywnych fizycznie. No i bęęęc! Zaczęłam i ja. Skoro inni mogą to ja też!
Ponieważ ze względów zdrowotnych nie mogę pozwolić sobie na godzinne maratony, zaczęłam robić wszystko we własnym tempie. Powoli, tyle ile mogę, bez oglądania się na innych.
Porównując swoją formę sprzed 3 lat z obecną widzę nie tylko ogromne zmiany wydolnościowe czy kondycyjne, ale również zdrowotne.
LUDZIE! SPORT TO ZDROWIE A MĄDRA DIETA JEST NAJLEPSZYM LEKARSTWEM! PRZYSIĘGAM!
Kiedyś każdy sezon jesienno-zimowy objawiał się u mnie chorobami, przeziębieniem i ogólnym osłabieniem. Obecnie żaden z tych skrzatów mi nie dokucza :p może zabrzmiało to banalnie, ale to sama prawda:P
Podsumowując...każdego zachęcam do zdrowego, aktywnego trybu życia. To daje naprawdę niesamowite efekty, tylko potrzeba cierpliwości ;) "nie przytyłeś wczoraj, nie schudniesz jutro" zatem do boju!! Skoro taki leniuch jak ja dał radę, to Ty też dasz. Zaufaj mi i sobie!

1 komentarz:

  1. Widze że blog ciekawy ale chyba na nim nie zarabiasz. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń